Polityka prywatności i plików cookies

Dzień dobry!

Jeżeli tutaj trafiłeś, to niezawodny znak, że cenisz swoją prywatność. 

Doskonale to rozumiemy, dlatego oddajemy w Twoje ręce dokument, w którym w jednym miejscu znajdziesz zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies i innych podobnych technologii w związku z funkcjonowaniem strony internetowej https://strengthscommunity.pl oraz profilów w mediach społecznościowych z nią związanych.

Przetwarzamy Twoje dane osobowe przede wszystkim w celach związanych z korzystaniem przez Ciebie z naszej strony internetowej, takich jak prowadzenie konta użytkownika, obsługa zamówień, rozpatrywanie reklamacji i odstąpień, wypełnianie obowiązków prawnych i podatkowych, wysyłka newslettera, sprawy dotyczące roszczeń, analiza, statystyka, marketing itp.

Twoje dane osobowe przetwarzamy przez okres niezbędny dla realizacji poszczególnego celu.

Przysługuje Ci prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych. Ponadto, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w dalszej części tej polityki prywatności.

W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z polityką prywatności, w każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres rodo@strengthscommunity.pl.    

Spis treści

# 1: Kto jest administratorem danych osobowych?

# 2: Z kim możesz kontaktować się w sprawie przetwarzania danych osobowych?

# 4: Jakie informacje na Twój temat posiadamy?

# 5: Czym są „Informacje Anonimowe”?

# 6: Skąd mamy informacje na Twój temat?

# 7: Czy dane są bezpieczne?

# 8: Jak długo będziemy przechowywać dane osobowe?

# 9: Kim są odbiorcy danych osobowych?

# 10: Czy przekazujemy dane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych?

# 11: Czy korzystamy z profilowania?

# 12: Jakie masz prawa?

# 13: Czy korzystamy z cookies lub innych podobnych technologii i na czym to polega?

# 14: Na jakiej podstawie korzystamy z cookies lub innych podobnych technologii?

# 15: Czy możesz wyłączyć pliki cookies lub inne podobne technologie?

# 16: W jakich celach korzystamy z plików cookies lub innych podobnych technologii?

# 17: Jakie narzędzia zewnętrzne są przez nas wykorzystywane?

# 18: Czy śledzimy Twoje zachowania podejmowane w ramach strony?

# 19: Czy kierujemy do Ciebie targetowane reklamy?

# 20: W jaki sposób możesz zarządzać swoją prywatnością?

# 21: Czy jest jeszcze coś, o czym powinieneś wiedzieć?

# 22: Czy ta Polityka prywatności może podlegać zmianom?

Załącznik – Wykaz narzędzi zewnętrznych

# 1: Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest STRENGTHS COMMUNITY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Rondo Ignacego Daszyńskiego 1, 00-843 Warszawa, NIP: 7010917471, KRS: 0000780119, sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 5 000,00 zł, e-mail: kontakt@strengthscommunity.pl, tel.: 690 577 807. Tam, gdzie w polityce prywatności posługujemy się sformułowaniami typu „my”, „nasze” itp., mamy na myśli wskazany podmiot.

W zakresie profilów w mediach społecznościowych związanych z naszą stroną internetową, zgodnie z orzecznictwem Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, jesteśmy współadministratorem danych osobowych razem z dostawcą serwisu społecznościowego, w którym funkcjonuje dany profil.

Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych przez poszczególnych dostawców serwisów społecznościowych, z których korzystamy, znajdziesz tutaj:

# 2: Z kim możesz kontaktować się w sprawie przetwarzania danych osobowych?

W ramach wdrożenia systemu ochrony danych osobowych w naszej organizacji, podjęliśmy decyzję o niewyznaczaniu inspektora ochrony danych z uwagi na fakt, że w naszej sytuacji nie jest to obowiązkowe. 

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych oraz szeroko pojętą prywatnością możesz kontaktować się pod adresem e-mail rodo@strengthscommunity.pl. W zakresie mediów społecznościowych możesz dodatkowo kontaktować się bezpośrednio z administratorami serwisów społecznościowych, w których prowadzimy swoje profile. 

# 3: W jakich celach przetwarzamy dane osobowe?

Tych celów jest więcej niż jeden. Poniżej znajduje się ich lista, wraz z bardziej szczegółowym omówieniem. Poszczególnym celom przyporządkowane zostały również odpowiednie podstawy prawne przetwarzania:

Cel przetwarzania Omówienie celu przetwarzania Podstawa prawna
Obsługa konta użytkownika Rejestracja konta użytkownika wymaga podania niezbędnych w tym celu danych określonych w formularzu rejestracyjnym. 

Konto użytkownika może zostać również założone automatycznie w wyniku złożenia zamówienia, którego realizacja wymaga posiadania konta użytkownika.

W ramach edycji danych konta możesz podać swoje dalej idące dane, zgodnie z dostępnymi opcjami w ramach konta. 

Ponadto nasz system wykorzystywany do obsługi kont użytkowników zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałaś/-eś, rejestrując konto użytkownika.

Dane przetwarzane są w celu świadczenia na Twoją rzecz usługi konta użytkownika. Po usunięciu konta użytkownika dane trafiają do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z usługą konta użytkownika. 

art. 6 ust. 1 lit. b RODO
Zawarcie i wykonanie umowy Składając zamówienie lub zapisując się do newslettera w celu otrzymania określonej treści cyfrowej, musisz podać dane niezbędne do jego realizacji określone w formularzu.

Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy.

Ponadto system wykorzystywany do obsługi procesu zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałaś, przesyłając formularz.

Każde zamówienie zapisywane jest w bazie, co oznacza, że Twoim danym osobowym przypisanym do zamówienia towarzyszą również informacje dotyczące zamówienia takie jak data i godzina złożenia zamówienia, numer identyfikacyjny zamówienia, identyfikator transakcji, przedmiot zamówienia, cena, sposób i termin płatności.

Jeżeli na potrzeby realizacji umowy są nam przekazywane dane innych osób, np. pracodawca przekazuje dane swoich pracowników, również przetwarzamy te dane w celu realizacji umowy, co stanowi w tym przypadku nasz prawnie uzasadniony interes (przetwarzanie danych jest niezbędne do należytego wykonania umowy). Pośród danych przekazywanych nam przez pracodawcę zazwyczaj znajdują się: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, nazwa stanowiska.  

Dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy. Po wykonaniu umowy, dane trafiają do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z umową. Dane dotyczące zamówień trafiają również do dokumentacji księgowej na potrzeby wywiązywania się z obowiązków podatkowych.

art. 6 ust. 1 lit. b RODO

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Działania podejmowane w celu dokończenia zamówień przez klientów W związku z tym, że niektórzy klienci rozpoczynają składanie zamówienia, lecz go nie finalizują (nie zatwierdzają zamówienia i nie zawierają umowy), możemy podejmować działania, które będą służyły temu, aby klienci dokończyli proces zakupowy. 

W tym celu możemy przykładowo wysyłać wiadomości e-mail zawierające informacje o niedokończonym zamówieniu oraz zachętę do sfinalizowania transakcji. 

Na potrzeby opisanych działań możemy przetwarzać takie dane osobowe, jak informacje podane w trakcie składania zamówienia, w szczególności Twoje imię i nazwisko oraz adres e-mail, a także informacje o zawartości koszyka, dacie rozpoczęcia transakcji oraz inne dane pozostawione w związku z rozpoczętym procesem zakupowym. 

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, ponieważ działania te zmierzają do zawarcia umowy. Ponadto, upatrujemy podstawy przetwarzania w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jaki w tym przypadku stanowi zwiększanie sprzedaży. 

art. 6 ust. 1 lit. b RODO

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Obsługa reklamacji lub odstąpienia od umowy Jeżeli składasz reklamację lub odstępujesz od umowy, to przekazujesz dane osobowe zawarte w treści reklamacji lub oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. 

Podanie danych jest warunkiem złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub reklamacji. 

Dane przetwarzane są w celu obsługi procesu odstąpienia od umowy lub procesu reklamacyjnego. Po realizacji takiego procesu, dane trafiają do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z obsługą procesu odstąpienia od umowy lub procesu reklamacyjnego. Dane trafiają również do dokumentacji księgowej na potrzeby wywiązywania się z obowiązków podatkowych.

Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z właściwymi przepisami prawa dotyczącymi prawa do odstąpienia od umowy i odpowiedzialności za zgodność z umową
Obsługa newslettera oraz list oczekujących Zapisując się do newslettera lub listy oczekujących, musisz podać niezbędne dane określone w formularzu zapisu.

Podanie danych jest warunkiem otrzymywania wiadomości.

Ponadto, system mailingowy zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, przesyłając formularz zapisu, określa Twoją przybliżoną lokalizację, klienta poczty, z którego korzystasz do obsługi poczty e-mail oraz śledzi Twoje działania podejmowane w związku z wysyłanymi do Ciebie wiadomościami. W związku z tym posiadamy również informacje, które wiadomości otworzyłeś, w ramach których wiadomości kliknąłeś w linki itp.

W systemie mailingowym możemy definiować, na podstawie różnych kryteriów związanych z Twoją aktywnością, zainteresowaniami lub innymi preferencjami, określone grupy lub segmenty odbiorców mające wpływ na to, jakiego rodzaju wiadomości otrzymujesz.

Dane przekazane przez Ciebie są wykorzystywane w celu przesyłania Ci wiadomości, a podstawą prawną ich przetwarzania jest wykonanie umowy o świadczenie usługi elektronicznej, a także nasz prawnie usprawiedliwiony interes, jakim w tym przypadku jest realizacja celów marketingowych.

Jeżeli chodzi o przetwarzanie informacji, które nie pochodzą od Ciebie, a zostały zebrane automatycznie, opieramy się w tym zakresie na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na analizie zachowań odbiorców wiadomości w celu optymalizacji działań marketingowych.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania wiadomości, klikając w dedykowany link znajdujący się w każdej wysłanej wiadomości lub kontaktując się z nami.

Rezygnacja z otrzymywania wiadomości nie prowadzi do usunięcia Twoich danych z systemu mailingowego. Dane trafiają do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z wysyłanymi wiadomości, jak również w celu zapewnienia możliwości wykazania, że działania w tym zakresie były prowadzone zgodnie z prawem. 

art. 6 ust. 1 lit. b RODO art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Kontakt i obsługa korespondencji Kontaktując się z nami za pośrednictwem dostępnych środków komunikacji, np. poczty elektronicznej, komunikatorów społecznościowych, w sposób naturalny przekazujesz swoje dane osobowe zawarte w treści korespondencji.

Podanie danych jest warunkiem nawiązania kontaktu. 

Ponadto, system komunikacji zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałaś, przesyłając wiadomość.

Dane przetwarzane są w celu prowadzenia komunikacji, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Po zakończeniu komunikacji, dane trafiają do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z prowadzoną komunikacją.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Realizacja obowiązków podatkowych i księgowych W związku z wykonywaniem umowy realizujemy także rozmaite obowiązki podatkowe i księgowe, w szczególności w postaci wystawienia faktury, włączenia faktury do naszej dokumentacji księgowej, przechowywania dokumentacji itp. 

Aby wystawić fakturę, przetwarzamy między innymi takie dane, jak imię i nazwisko, firma, adres prowadzenia działalności, NIP. 

Podanie danych wymaganych prawem podatkowych jest konieczne do realizacji wskazanych obowiązków.

art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z właściwymi przepisami prawa podatkowego
Tworzenie archiwum Na potrzeby naszej działalności możemy tworzyć archiwa: zarówno w postaci tradycyjnej, jak i cyfrowej. Do archiwów trafiają dane osobowe, które przetwarzaliśmy w związku z Tobą, a ich zakres może się różnić w zależności od tego, jakie dane do nas trafiły i jaki zakres danych uzasadniony jest pod kątem archiwalnym. W tym przypadku opieramy się na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na porządkowaniu i organizowaniu nośników danych osobowych. art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Obrona, ustalenie lub dochodzenie roszczeń Korzystanie z naszej strony internetowej, jak również zawarcie umowy z nami, może rodzić w przyszłości określone roszczenia po naszej lub Twojej stronie. W związku z tym jesteśmy uprawnieni do przetwarzania danych osobowych w celu obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń. W ramach tego celu możemy przetwarzać wszelkie dane osobowe, które wiążą się z danym roszczeniem, dlatego ich zakres może się różnić w zależności od tego, czego dotyczy dane roszczenie. W tym przypadku opieramy się w tym zakresie na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na ochronie naszych interesów. art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Tworzenie grup odbiorców reklam Twój adres e-mail przechowywany w naszej bazie może zostać przesłany do określonego systemu reklamowego (np. Facebook Ads, LinkedIN Ads) w celu stworzenia grupy odbiorców reklam z wykorzystaniem tegoż adresu e-mail.

Podczas korzystania z tej funkcji adres e-mail jest hashowany przed przesłaniem go do danego systemu w celu utworzenia grupy odbiorców.

Adres e-mail zostanie użyty w procesie dopasowania prowadzonym przez dany system reklamowy.

System reklamowy nie udostępnia adresu e-mail osobom trzecim ani innym reklamodawcom i usuwa adres e-mail niezwłocznie po zakończeniu procesu dopasowywania.

System reklamowy wdraża procesy i procedury zapewniające poufność i bezpieczeństwo przesyłanego mu adresu e-mail i zbioru identyfikatorów użytkowników tworzących grupę odbiorców powstałą z wykorzystaniem adresu e-mail między innymi poprzez stosowanie technicznych i fizycznych zabezpieczeń.

Stworzenie grupy odbiorców reklam z wykorzystaniem Twojego adresu e-mail stanowi nasz prawnie uzasadniony interes, którym w tym przypadku jest realizacja naszych celów marketingowych.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Obsługa mediów społecznościowych Jeżeli obserwujesz nasze profile w serwisach społecznościowych lub wchodzisz w interakcję z treściami publikowanymi przez nas w mediach społecznościowych, w naturalny sposób widzimy Twoje dane, które są publicznie dostępne w Twoim profilu społecznościowym. Przetwarzamy te dane wyłącznie w obrębie danego serwisu społecznościowego i wyłącznie w celu obsługi danego serwisu społecznościowego, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes.

Jeżeli kontaktujesz się z nami za pośrednictwem prywatnej wiadomości, w sposób naturalny przekazujesz nam swoje dane osobowe zawarte w treści korespondencji, w szczególności wizerunek oraz imię i nazwisko. Twoje dane są w tym przypadku przetwarzane w celu kontaktu z Tobą, a podstawą przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes.

Może się zdarzyć, że to my będziemy stroną inicjującą kontakt z Tobą za pośrednictwem mediów społecznościowych, w celu zaoferowania współpracy, wówczas Twoje dane będą przetwarzane w celu poszukiwania potencjalnych kontrahentów, oferowania i nawiązywania współpracy, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem.

Wiadomości wysłane do nas za pośrednictwem mediów społecznościowych podlegają automatycznej archiwizacji za sprawą narzędzi dostępnych w ramach poszczególnych serwisów społecznościowych i są dla nas dostępne do momentu ich usunięcia przez Ciebie. Masz wgląd do wszystkich wymienionych z nami wiadomości w zakładce z prywatnymi wiadomościami.

Korzystanie przez Ciebie z serwisów społecznościowych podlega regulaminom i politykom prywatności administratorów tych serwisów, a ci administratorzy świadczą na Twoją rzecz, w pełni samodzielnie i niezależnie od nas, usługi drogą elektroniczną.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Analiza i statystyka  Prowadzimy działania analityczne i statystyczne z wykorzystaniem narzędzi dostarczanych przez zewnętrznych dostawców. W ramach narzędzi analitycznych mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych. Przetwarzanie tych informacji opieramy na prawnie uzasadnionym interesie, który polega na tworzeniu, przeglądaniu i analizowaniu statystyk związanych z aktywnością użytkowników na stronie w celu wyciągania wniosków pozwalających na późniejszą optymalizację naszych działań.

Z poziomu narzędzi mamy wgląd wyłącznie do zbioru statystyk i informacji nieprzypisanych do konkretnych osób.

Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Zapewnienie dodatkowych funkcji z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych Na naszych stronach możemy korzystać z narzędzi zewnętrznych w celu obsługi niektórych funkcji na stronie. Te narzędzia mogą przetwarzać Informacje Anonimowe. Przetwarzanie Informacji Anonimowych opieramy na prawnie uzasadnionym interesie, który polega w tym przypadku na zapewnieniu możliwości korzystania z określonych funkcji na stronie. Z poziomu narzędzi nie mamy wglądu do innych informacji, ponadto informacje te nie są nam do niczego potrzebne – Informacje Anonimowe są przetwarzane są wyłącznie po to, żeby mogły działać określone funkcje. Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom. art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Realizacja obowiązków związanych z ochroną danych osobowych Jako administrator danych osobowych jesteśmy zobowiązani do realizacji obowiązków związanych z ochroną danych osobowych. W związku z tym możemy przetwarzać Twoje dane osobowe, o ile jest to niezbędne do wykonania tych obowiązków (np. w przypadku rozpatrywania Twojego żądania dotyczącego Twoich danych osobowych). Zakres danych zależy od tego, jakie dane są nam potrzebne do realizacji obowiązku i udowodnienia przestrzegania RODO. Ponadto w tym przypadku opieramy się także na naszym prawnie uzasadnionym interesie, który polega na zabezpieczeniu danych koniecznych do wykazania rozliczalności. art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Obsługa opinii Dodając opinię, musisz podać dane niezbędne do publikacji opinii określone w formularzu przeznaczonym do wystawienia opinii.

Podanie danych jest warunkiem publikacji opinii.

Ponadto, system opinii zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, przesyłając opinię.

Dane przetwarzane są w celu publikacji opinii.

Moduł opinii stanowi usługę świadczoną drogą elektroniczną.

Dodana przez Ciebie opinia wraz z Twoimi danymi upublicznionymi w ramach ustawień będzie widoczna na stronie. Opinię możesz w każdej chwili zmodyfikować oraz usunąć. Usunięta opinia wraz z Twoimi danymi trafia do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z opinią.

art. 6 ust. 1 lit. b RODO

# 4: Jakie informacje na Twój temat posiadamy?

W ramach każdego z opisanych powyżej celów możemy przetwarzać inny zakres danych – taki, jaki jest niezbędny do realizacji określonego celu. Pośród danych znajdują się informacje takie jak: 

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • adres IP,
  • wizerunek,
  • adres do doręczeń,
  • dane do faktury,
  • numer rachunku bankowego,
  • szczegóły złożonego zamówienia,
  • dane zgromadzone w systemie mailingowym,
  • informacje widoczne w profilach w mediach społecznościowych,
  • informacje zawarte w korespondencji,
  • informacje zawarte w opinii,
  • Informacje Anonimowe.  

# 5: Czym są „Informacje Anonimowe”?

Korzystamy z narzędzi, które gromadzą na Twój temat szereg informacji związanych z korzystaniem z naszej strony. Chodzi w szczególności o następujące informacje:

  • informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej,
  • przeglądane podstrony,
  • czas spędzony na stronie,
  • przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami,
  • kliknięcia w poszczególne linki,
  • ruchy myszką,
  • scrollowania strony,
  • źródło, z którego przechodzisz na stronę,
  • przedział wieku, w którym się znajdujesz,
  • Twoja płeć,
  • Twoja przybliżona lokalizacja ograniczona do miejscowości.
  • Twoje zainteresowania lub inne preferencje określone na podstawie aktywności w sieci.

Informacja te określane są niniejszej Polityce prywatności jako „Informacje Anonimowe”.

Informacje Anonimowe same w sobie nie mają, w naszej ocenie, charakteru danych osobowych, ponieważ nie pozwalają nam na Twoją identyfikację oraz nie zestawiamy ich z typowymi danymi osobowymi, jakie gromadzimy na Twój temat. Niemniej jednak, biorąc pod uwagę rygorystyczne orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej i podzielone zdania wśród prawników, z ostrożności, na wypadek, gdyby Informacjom Anonimowym został przypisany charakter danych osobowych, zawarliśmy w Polityce prywatności również szczegółowe wyjaśnienia w zakresie przetwarzania tych informacji.

Nie jesteśmy w stanie zapewnić Ci dostępu do Informacji Anonimowych na Twój temat, ponieważ żadnych z Informacji Anonimowych nie jesteśmy w stanie przypisać do żadnego konkretnego użytkownika. Z poziomu narzędzi gromadzących Informacje Anonimowe mamy wgląd wyłącznie do zbioru statystyk i informacji nieprzypisanych do konkretnych osób.

Przetwarzanie Informacji Anonimowych pozwala na zapewnianie Ci możliwości korzystania z funkcjonalności dostępnych na stronie. Ponadto Informacje Anonimowe wykorzystywane są w celach analitycznych i statystycznych oraz marketingowych, takich jak ustawianie i targetowanie reklam.

Informacje Anonimowe przetwarzane są również przez dostawców narzędzi na zasadach wynikających z ich regulaminów oraz polityk prywatności. Mogą być one wykorzystywane przez tych dostawców do świadczenia i ulepszania usług, zarządzania nimi, opracowywania nowych usług, mierzenia skuteczności reklam, ochrony przez oszustwami i nadużyciami, a także personalizowania treści i reklam wyświetlanych w poszczególnych serwisach, witrynach i aplikacjach. Szczegółowe informacje z tym związane znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom.

# 6: Skąd mamy informacje na Twój temat?

W większości przypadków sam je nam przekazujesz. Przykładowo dzieje się tak, gdy rejestrujesz konto użytkownika, składasz zamówienie, zapisujesz się do newslettera, przesyłasz reklamację lub odstępujesz od umowy, kontaktujesz się z nami, a także korzystasz z funkcjonalności dostępnych na naszej stronie lub w zewnętrznych serwisach (np. społecznościowych).

Ponadto część informacji na Twój temat może być automatycznie gromadzona przez narzędzia, z których korzystamy. Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych znajdziesz w załączniku do Polityki prywatności.

# 7: Czy dane są bezpieczne?

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Przeanalizowaliśmy ryzyka, jakie wiążą się z poszczególnymi procesami przetwarzania Twoich danych, a następnie wdrożyliśmy odpowiednie środki bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych. Na bieżąco monitorujemy stan infrastruktury technicznej, szkolimy personel, przyglądamy się stosowanym procedurom, wprowadzamy konieczne usprawnienia.

# 8: Jak długo będziemy przechowywać dane osobowe?

Twoje dane osobowe przetwarzamy tak długo, jak to jest uzasadnione w ramach danego celu przetwarzania danych osobowych, w związku z czym okresy przetwarzania różnią się w zależności od celu. Pamiętaj, że zakończenie przetwarzania Twoich danych w ramach jednego celu niekoniecznie musi prowadzić do całkowitego usunięcia lub zniszczenia Twoich danych osobowych, ponieważ ten sam zestaw danych może być przetwarzany w ramach innego celu, przez okres dla niego wskazany. Całkowite usunięcie lub zniszczenie danych następuje w momencie, gdy zakończymy realizację wszystkich celów oraz w innych przypadkach wskazanych w RODO.

Okresy przechowywania zostały wskazane w poniższej tabeli.

Cel przetwarzania danych Okres przechowywania danych
Konto użytkownika Do czasu usunięcia konta użytkownika
Realizacja zamówienia i umowy Do czasu wykonania umowy
Dokończenie zamówienia przez klienta Przez 1 miesiąc od rozpoczęcia zamówienia, lecz nie dłużej niż do czasu wycofania zgody marketingowej lub wniesienia sprzeciwu
Reklamacje i odstąpienia od umowy Do czasu zakończenia obsługi reklamacji lub odstąpienia od umowy
Newsletter / lista oczekujących Do czasu rezygnacji z otrzymywania wiadomości
Obowiązki podatkowe i księgowe Przez czas wymagany przez przepisy prawa
Archiwum Do czasu utraty przydatności informacji
Ustalenie, obrona, dochodzenie roszczeń Do czasu przedawnienia roszczeń
Grupy odbiorców reklam Do czasu utraty przydatności informacji lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
Media społecznościowe Przez czas, w jaki informacje są dostępne w ramach serwisu społecznościowego
Analiza i statystyka Do czasu utraty przydatności informacji lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
Marketing własny Do czasu utraty przydatności informacji lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
Kontakt i korespondencja Do czasu trwania kontaktu między nami
Narzędzia dodatkowe Do czasu utraty przydatności informacji lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
Obowiązki dot. ochrony danych osobowych Do upływu okresu przedawnienia naszej odpowiedzialności jako administratora danych osobowych
Opinie Do czasu usunięcia opinii

# 9: Kim są odbiorcy danych osobowych?

Zaryzykujemy stwierdzenie, że współczesny biznes nie jest w stanie obejść się bez usług świadczonych przez podmioty trzecie. My również z takich usług korzystamy. Część z tych usług wiąże się z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Zewnętrzni usługodawcy, którzy biorą udział w przetwarzaniu Twoich danych osobowych, zostali wskazani w poniższej tabeli.

Podmiot przetwarzający Cel współpracy z podmiotem przetwarzającym
Hostingodawca Przechowywanie danych na serwerze
Dostawca systemu fakturowego Wystawianie faktur
Dostawca systemu mailingowego Obsługa newslettera / list oczekujących
Biuro rachunkowe Księgowość
Obsługa techniczna Prace techniczne dotyczące obszarów z danymi osobowymi
Dostawca narzędzi chmurowych Korzystanie z narzędzi typu poczta e-mail, oprogramowanie biurowe, synchronizacja plików, kopia zapasowa w chmurze itp.
Dostawca systemu do umawiania spotkań Obsługa kalendarza

Jeżeli zajdzie taka potrzeba, Twoje dane mogą być udostępnione radcy prawnemu lub adwokatowi związanemu tajemnicą zawodową. Potrzeba może wynikać z konieczności skorzystania z pomocy prawnej wymagającej dostępu do Twoich danych osobowych.

Twoje dane osobowe mogą być również przekazywane do urzędów skarbowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków podatkowo-rozliczeniowo-księgowych. Chodzi w szczególności o wszelkie deklaracje, raporty, sprawozdania i inne dokumenty księgowe, w których znajdują się Twoje dane osobowe.

Ponadto, w razie zaistnienia takiej konieczności, Twoje dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, organom lub instytucjom uprawnionym do uzyskania dostępu do danych na podstawie przepisów prawa, takim jak służby policyjne, bezpieczeństwa, sądy, prokuratury.

Gdy chodzi o Informacje Anonimowe, dostęp do nich mają dostawcy narzędzi, które gromadzą Informacje Anonimowe. Dostawcy tych narzędzi są samodzielnymi administratorami danych w nich gromadzonych i mogą udostępniać te dane na zasadach określonych przez siebie we własnych regulaminach i politykach prywatności, na co nie mamy wpływu. Lista narzędzi zewnętrznych znajduje się w załączniku do Polityki prywatności.

# 10: Czy przekazujemy dane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych?

Tak, część operacji przetwarzania Twoich danych osobowych może wiązać się z ich przekazywaniem do państw trzecich.

Przekazujemy Twoje dane osobowe do państw trzecich w związku z korzystaniem z narzędzi wykorzystujących zasoby zlokalizowane w państwach trzecich, w szczególności w USA. Dostawcy tych narzędzi gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowne mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO, w szczególności poprzez korzystanie ze standardowych klauzul umownych.

Aktualnie Twoje dane osobowe są przekazywane do państw trzecich w związku z korzystaniem przez nas z następujących rozwiązań:

Rodzaj rozwiązania Dostawca rozwiązania Państwo trzecie
System do umawiania spotkań OnceHub USA

Oprócz tego, do państw trzecich, w szczególności USA, mogą być przekazywane Informacje Anonimowe gromadzone w związku z wykorzystywaniem narzędzi wskazanych w załączniku do niniejszej polityki prywatności.   

# 11: Czy korzystamy z profilowania? 

Nie podejmujemy wobec Ciebie decyzji opierających się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które wywoływałyby wobec Ciebie skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Ciebie wpływały. 

# 12: Jakie masz prawa?

RODO przyznaje Ci następujące potencjalne uprawnienia związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
  • prawo do usunięcia danych (jeżeli Twoim zdaniem nie ma podstaw, abyśmy przetwarzali Twoje dane, możesz żądać, abyśmy je usunęli);
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych (możesz żądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie danych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Tobą działań, jeżeli w Twojej opinii mamy nieprawidłowe dane lub przetwarzamy je bezpodstawnie);
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (masz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu; powinieneś wskazać szczególną sytuację, która Twoim zdaniem uzasadnia zaprzestanie przetwarzania objętego sprzeciwem; przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania danych są nadrzędne wobec Twoich praw lub też, że Twoje dane są niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń);
  • prawo do przenoszenia danych (masz prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe, które dostarczyłeś na podstawie umowy lub Twojej zgody; możesz zlecić przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi);
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli uprzednio taką zgodę wyraziłeś;
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (jeżeli stwierdzisz, że przetwarzamy dane niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego).

Zasady związane z realizacją wskazanych powyżej uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16–21 RODO. Zachęcamy do zapoznania się z tymi przepisami. Ze swojej strony uważamy za potrzebne wyjaśnić Ci, że wskazane powyżej uprawnienia nie są bezwzględne i nie będą przysługiwać Ci w stosunku do wszystkich czynności przetwarzania Twoich danych osobowych. 

Podkreślamy, że jedno z uprawnień wskazanych powyżej przysługuje Ci zawsze: jeżeli uznasz, że przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych dopuściliśmy się naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych, masz możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

# 13: Czy korzystamy z cookies lub innych podobnych technologii i na czym to polega?

Nasza strona internetowa, podobnie jak niemal wszystkie inne strony internetowe, wykorzystuje pliki cookies oraz inne podobne technologie, takie jak kody lub piksele śledzące, API konwersji itp.   

Z wykorzystaniem cookies lub innych podobnych technologii są gromadzone określone informacje wykorzystywane następnie w różnych celach, począwszy od zapewnienia prawidłowego działania poszczególnych funkcji strony, poprzez analizę zachowań użytkowników na stronie.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies oraz innych podobnych technologiach, możesz zapoznać się np. z tymi materiałami: 

# 14: Na jakiej podstawie korzystamy z cookies lub innych podobnych technologii?

Z plików cookies lub innych podobnych technologii korzystamy na podstawie Twojej zgody, z wyjątkiem sytuacji, gdy pliki cookies lub inne podobne technologie są niezbędne do prawidłowego świadczenia na Twoją rzecz usług.

Pliki cookies lub inne podobne technologie, które nie są niezbędne do prawidłowego świadczenia usług, pozostają zablokowane do czasu wyrażenia przez Ciebie zgody na korzystanie z nich. Podczas Twojej pierwszej wizyty na naszej stronie wyświetlany jest Ci komunikat z pytaniem o Twoją zgodę wraz z możliwością zarządzania cookies lub innymi podobnymi technologiami, tj. zdecydowania, na które pliki cookies lub inne podobne technologie się godzisz, a które chcesz blokować.

# 15: Czy możesz wyłączyć pliki cookies lub inne podobne technologie?

Tak, możesz zarządzać ustawieniami plików cookies lub innych podobnych technologii w ramach swojej przeglądarki internetowej. Możesz blokować wszystkie lub wybrane pliki cookies lub inne podobne technologie. W każdej chwili możesz również usunąć zapisane wcześniej pliki cookies oraz inne dane witryn i wtyczek.

Przeglądarki internetowe oferują również możliwość korzystania z trybu incognito. Możesz z niego skorzystać, jeśli nie chcesz, by informacje o odwiedzonych stronach i pobranych plikach zostały zapisane w historii przeglądania i pobierania. Pliki cookies utworzone w trybie incognito są usuwane w momencie zamknięcia wszystkich okien tego trybu.

Dostępne są również wtyczki do przeglądarek umożliwiające kontrolę nad plikami cookies lub podobnymi technologiami, takie jak np. Ghostery. Opcję kontroli nad plikami cookies lub podobnymi technologiami może zapewniać również dodatkowe oprogramowanie, w szczególności pakiety antywirusowe itp.

Ponadto w Internecie dostępne są narzędzia pozwalające na kontrolę nad niektórymi rodzajami plików cookies lub innych technologii, w szczególności na zbiorowe zarządzanie ustawieniami reklamy behawioralnej.

Dajemy Ci również możliwość kontroli nad plikami cookies lub innymi podobnymi technologiami bezpośrednio z poziomu naszej strony. Zaimplementowaliśmy specjalny mechanizm prywatności, który pozwala Ci blokować te pliki cookies lub inne technologie, których sobie nie życzysz. Pamiętaj, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies lub innych technologii może uniemożliwiać używanie części funkcji dostępnych na naszych stronach oraz powodować trudności w korzystaniu ze strony, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies lub inne podobne technologie. Przykładowo, jeżeli zablokujesz pliki cookies lub technologie związane z wtyczkami serwisów społecznościowych, przyciski, widgety, funkcje społecznościowe zaimplementowane na naszych stronach mogą być dla Ciebie niedostępne.

# 16: W jakich celach korzystamy z plików cookies lub innych podobnych technologii?

Pliki cookies lub inne podobne technologie wykorzystywane są do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania poszczególnych mechanizmów naszych stron, takich jak zapamiętywanie zawartości koszyka przez określony czas po dodaniu do niego wybranych produktów, utrzymywanie sesji po zalogowaniu, prawidłowe przesyłanie formularzu widocznych na stronach, osadzanie odtwarzaczy wideo lub audio, działanie systemu komentarzy, wtyczek społecznościowych itp. 

Ponadto, pliki cookies lub inne podobne technologie wykorzystywane są w celu prowadzenia działań statystycznych, analitycznych i marketingowych. 

W plikach cookies przechowywana jest również informacja o zdefiniowanych przez Ciebie ustawieniach cookies dokonanych z poziomu mechanizmu prywatności funkcjonującej w ramach naszej strony. 

Część plików cookies lub innych podobnych technologii związana jest z narzędziami zewnętrznymi, z których korzystamy, a dostawcy tych narzędzi mogą uzyskiwać dostęp do informacji gromadzonych za pomocą tych plików cookies lub innych podobnych technologii. Szczegóły na temat narzędzi zewnętrznych znajdują się w załączniku do Polityki prywatności.

# 17: Jakie narzędzia zewnętrzne są przez nas wykorzystywane?

Wykaz narzędzi, które wymagają używania cookies lub innych podobnych technologii, oraz szczegółowy opis tych narzędzi znajdziesz w załączniku do Polityki prywatności.

# 18: Czy śledzimy Twoje zachowania podejmowane w ramach strony?

Tak, korzystamy z narzędzi zewnętrznych, które wiążą się z gromadzeniem informacji na temat Twoich aktywności na naszych stronach. Narzędzia te zostały szczegółowo opisane w załączniku do Polityki prywatności.

# 19: Czy kierujemy do Ciebie targetowane reklamy?

Nie, nie kierujemy do Ciebie reklam targetowanych pod kątem Twojej wcześniejszej aktywności na naszej stronie. 

# 20: W jaki sposób możesz zarządzać swoją prywatnością?

Odpowiedź na to pytanie znajduje się w wielu miejscach niniejszej Polityki prywatności przy okazji opisywania poszczególnych narzędzi, reklamy behawioralnej itp. Niemniej jednak, dla Twojej wygody zebraliśmy jeszcze raz te informacje w jednym miejscu. Poniżej znajdziesz listę możliwości zarządzania swoją prywatnością.

  • ustawienia prywatności ramach przeglądarki internetowej;
  • wtyczki do przeglądarek wspierające zarządzanie prywatnością np. Ghostery;
  • dodatkowe oprogramowanie zarządzające prywatnością;
  • tryb incognito w przeglądarce internetowej;
  • ustawienia reklamy behawioralnej, np. youronlinechoices.com;
  • mechanizm prywatności dostępny z poziomu naszej strony;
  • ustawienia prywatności w ramach poszczególnych serwisów społecznościowych.

# 21: Czy jest jeszcze coś, o czym powinieneś wiedzieć?

Jak widzisz, tematyka przetwarzania danych osobowych, wykorzystywania plików cookies i zarządzania ogólnie pojętą prywatnością jest dość skomplikowana. Dołożyliśmy wszelkich starań, by niniejszy dokument dostarczył Ci jak najdalej idącej wiedzy w ważnych dla Ciebie kwestiach. Jeżeli cokolwiek jest dla Ciebie niejasne, chcesz dowiedzieć się więcej lub po prostu porozmawiać o Twojej prywatności, napisz do nas na adres rodo@strengthscommunity.pl.   

# 22: Czy ta Polityka prywatności może podlegać zmianom?

Tak, możemy modyfikować tę Politykę prywatności, w szczególności ze względu na zmiany technologiczne oraz zmiany przepisów prawa. Jeżeli zmiana ma wpływ na zasady przetwarzania Twoich danych osobowych i posiadamy Twoje elektroniczne dane kontaktowe, otrzymasz powiadomienie o zmianie polityki prywatności. Wszystkie archiwalne wersje Polityki prywatności podlinkowane są poniżej.

Polityka prywatności obowiązująca do 14.03.2024.

Załącznik – Wykaz narzędzi zewnętrznych

Nazwa narzędzia Opis działania
Google Tag Manager  Korzystamy z narzędzia Google Tag Manager zapewnianego przez amerykańską spółkę Google LLC, które to narzędzie służy do zarządzania tagami i ładowaniem skryptów w ramach strony. 

Narzędzie Google Tag Manager nie daje nam dostępu do jakichkolwiek informacji na Twój temat.

Załadowanie skryptów związanych z Google Tag Manager następuje bez Twojej zgody, ponieważ jest to niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony.        

Google reCaptcha Korzystamy z narzędzia Google reCaptcha zapewnianego przez amerykańską spółkę Google LLC, które to narzędzie służy do wykrywania i blokowania aktywności botów na naszej stronie.  

Narzędzie reCaptcha nie daje nam dostępu do jakichkolwiek informacji na Twój temat. 

Załadowanie skryptów związanych z Google reCaptcha następuje bez Twojej zgody, ponieważ jest to niezbędne ze względów bezpieczeństwa.

Google Fonts Osadzamy na stronie czcionki Google Fonts zapewniane przez amerykańską spółkę Google LLC.

Narzędzie Google Fonts nie daje nam dostępu do jakichkolwiek informacji na Twój temat.

Załadowanie skryptów związanych z Google Fonts następuje bez Twojej zgody, ponieważ jest niezbędne do prawidłowego wyświetlania zawartości strony.  

MailerLite Korzystamy z systemu mailingowego MailerLite zapewnianego przez irlandzką spółkę MailerLite Limited. Formularze zapisu na listy mailingowe osadzane na naszych stronach wykorzystują technologię plików cookies lub inne technologie śledzące na potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania tych formularzy oraz mierzenia ich konwersji. 

Dzięki funkcji mierzenia konwersji, mamy dostęp do w pełni anonimowych informacji statystycznych związanych z efektywności formularzy zapisów do list mailingowych.

Załadowanie skryptów związanych z MailerLite następuje dopiero po wyrażeniu przez Ciebie zgody w ramach mechanizmu prywatności funkcjonującego w ramach naszej strony. Jeżeli nie wyrazisz zgody, formularze zapisu do list mailingowych mogą nie działać lub działać nieprawidłowo.

Google Analytics Korzystamy z narzędzia Google Analytics zapewnianego przez amerykańską spółkę Google LLC. W celu korzystania z Google Analytics, zaimplementowany został w kodzie strony specjalny kod śledzący Google Analytics. Kod śledzący wykorzystuje pliki cookies lub inne podobne technologie dotyczące usługi Google Analytics. W każdej chwili możesz zablokować kod śledzący Google Analytics, instalując dodatek do przeglądarki udostępniany przez Google.

Google Analytics w sposób automatyczny gromadzi informacje na temat Twojej aktywności na naszej stronie. W ramach Google Analytics mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych.

Dzięki zgromadzonym w ten sposób informacjom, możemy prowadzić analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej i prowadzić statystyki z tym związane, a następnie wyciągać wnioski z tej statystki w celu projektowania rozwiązań poprawiających efektywność strony

Informacje gromadzone przez Google Analytics mogą być wykorzystywane przez Google we własnych celach, takich jak np. doskonalenie własnych produktów, tworzenie profili użytkowników, analiza i optymalizacja własnych działań, targetowanie reklam, na co nie mamy jednak realnego wpływu. Szczegółów w tym zakresie możesz szukać w polityce prywatności Google.

Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z wykorzystywaniem przez Google danych z witryn i aplikacji, które korzystają z usług Google, zapoznaj się z tymi informacjami.

Załadowanie skryptów związanych z Google Analytics następuje dopiero po wyrażeniu przez Ciebie zgody w ramach mechanizmu prywatności funkcjonującego w ramach naszej strony. 

Facebook Connect Na naszej stronie internetowej używane są wtyczki, przyciski i inne narzędzia społecznościowe, zwane dalej łącznie „wtyczkami”, związane z serwisami społecznościowymi zarządzanymi przez amerykańską spółkę Meta Platform Inc. 

Dzięki temu, masz możliwość korzystania z wybranych funkcji społecznościowych na naszych stronach, np. przycisk lubię to, udostępnij itp. 

Wtyczki gromadzą informacje na temat Twojej aktywności na naszej stronie. Nie mamy dostępu do tych informacji. Dla nas ważne jest tylko to, żeby wtyczki działały prawidłowo. 

Informacje gromadzone przez wtyczki mogą być wykorzystywane przez Meta Platform Inc. we własnych celach, takich jak np. doskonalenie własnych produktów, tworzenie profili użytkowników, analiza i optymalizacja własnych działań, targetowanie reklam, na co nie mamy jednak realnego wpływu. Szczegółów w tym zakresie możesz szukać w polityce prywatności Meta.

Załadowanie skryptów związanych z Facebook Connect następuje dopiero po wyrażeniu przez Ciebie zgody w ramach mechanizmu prywatności funkcjonującego w ramach naszej strony. Jeżeli nie wyrazisz zgody, funkcje społecznościowe mogą nie działać lub działać nieprawidłowo.