Projektowanie pozytywnego doświadczenia pracowników – Employee Experience
Program koncentruje się na projektowaniu działań, które budują pozytywne doświadczenie pracowników, z wykorzystaniem metodyki Design Thinking. Proces rozpoczynamy od etapu empatyzowania, w którym diagnozujemy potrzeby pracowników, aby lepiej zrozumieć ich oczekiwania i wyzwania. Następnie, na podstawie zebranych informacji, definiujemy cel oraz przechodzimy do etapu burzy mózgów, podczas którego wspólnie projektujemy działania, które skutecznie wspierają employee experience, odpowiadając na potrzeby pracowników. Wszystkie działania są zaprojektowane z uwzględnieniem mocnych stron pracowników), tworząc w ten sposób środowisko, które sprzyja zdrowemu zaangażowaniu, dobrostanowi.
W rezultacie:
Zrozumienie potrzeb pracowników: Zdiagnozowanie rzeczywistych potrzeb pracowników i ich oczekiwań
Celowe projektowanie rozwiązań: Zdefiniowanie celu oraz zaprojektowanie działań, które wspierają pozytywne doświadczenie pracowników
Mocne strony w służbie pozytywnego doświadczenia: Wykorzystanie zasobów i mocnych stron do projektowania działań
Wzmocnienie pozytywnej organizacji: Budowanie środowiska pracy, które odpowiada na potrzeby pracowników, sprzyja ich zaangażowaniu i dobrostanowi
Program umożliwia stworzenie skutecznych rozwiązań, które poprawiają doświadczenie pracowników, wzmacniają ich motywację i zaangażowanie, przy jednoczesnym uwzględnieniu odpowiedzialności społecznej organizacji.
Skontaktuj się z nami
Uwalniamy mocne strony liderów i pracowników.
Rozwijamy ich zdrowe zaangażowanie i wzmacniamy dobrostan.Zapisz się do naszego newslettera, aby być na bieżąco